RADIO 2DIN NAWIGACJA TOYOTA LAND CRUISER PRADO 150 ANDROID 12 8/256 GB DSP CARPLAY LTE
MarsDev
MS1256PRD101001
Dostawa w ciągu 2-3 dni roboczych
1 605,99 zł
Brutto
Stacja multimedialna, Radio samochodowe 2 DIN ANDROID z nawigacją do Toyota Land Cruiser Prado 150:
Rozdzielczość wyświetlacza: 1280x720
System Operacyjny: Android 12
Pamięć RAM/ROM: 8/256GB
Rodzaje odtwarzanych nośników: USB
Komunikacja: Bluetooth, GPS, Wi-Fi
Radio: pasmo AM, pasmo FM, informacja RDS
Moc wzmacniacza: 4x48W
Wbudowany modem LTE: Tak
- Ilość rdzeni
- 8
- Komunikacja
- Bluetooth, GPS, Wi-Fi
- Liczba zapamiętywanych stacji
- 18
- Moc wzmacniacza
- 4x48W
- Montaż
- 2DIN
- Odtwarzane formaty plików
- .aac, .ape, .flac, .mp3, .wav, .wma
- Pamięć RAM/ROM
- 8/256GB
- Pilot w zestawie
- Nie
- Procesor dźwiękowy DSP
- TAK
- Programowanie przycisków przy kierownicy
- TAK
- Przekątna ekranu
- 10,1"
- Radio
- pasmo AM, pasmo FM, informacja RDS
- Rodzaje odtwarzanych nośników
- USB
- Rozdzielczość wyświetlacza
- 1280 x 720
- System Operacyjny
- Android 12
- Złącza
- USB, AUX, RCA pre-out (przedwzmacniacz), RCA Sub-out (subwoofer)
- Wbudowany modem LTE
- Tak
- Producent
- MarsDev
Wysyłka kurierem DPD
Przesyłka wysłana kurierem DPD będzie już u Ciebie następnego dnia roboczego. Kurier dostarczy zamówienie prosto pod twoje drzwi lub do punktu DPD PickUp jeśli wybierzesz taką opcję.
Przy zamówieniu opłaconym z góry przekraczającym 349 zł wyślemy Twoje zamówienie za darmo!
Jeżeli jednak Twoje zamówienie kosztuje mniej, niż 349 zł, to:
- za przesyłkę DPD - Przesyłka krajowa - płatną z góry zapłacisz 20 zł
- za przesyłkę DPD - Przesyłka krajowa pobraniową zapłacisz 24 zł
- za przesyłkę Odbiór w punkcie DPD Pickup - płatną z góry zapłacisz 15 zł
- za przesyłkę Odbiór w punkcie DPD Pickup - pobraniową zapłacisz 20 zł
Wysyłka do Paczkomatu InPost
Twoje zamówienie możemy wysłać do wybranego przez Ciebie paczkomatu, skąd możesz odebrać Swoje zamówienie w wolnej chwili. Czas dostawy wyniesie 1-2 dni roboczych.
Przy zamówieniu przekraczającym 349 zł wyślemy Twoje zamówienie za darmo!
Jeżeli jednak Twoje zamówienie kosztuje mniej, niż 349 zł, to:
- za przesyłkę płatną z góry zapłacisz 17 zł
- za przesyłkę pobraniową zapłacisz 21 zł.
Odbiór osobisty w biurze
Możesz odebrać swoje zamówienie w naszym biurze po uprzednim kontakcie telefonicznym. Zawiadom nas min. 2 godziny przed przyjazdem. Zapłacić za zamówienie możesz zarówno przez Internet, jak i u nas biurze kartą płatniczą albo gotówką.
ZWROTY
Czas na odstąpienie od umowy: 14 dni
Koszt zwrotu: pokrywa kupujący
Adres do zwrotu: Marsdev.pl, ul. Brochowska 21/31, 52-019 Wrocław, Polska
GWARANCJA
Okres Gwarancji: 12 miesięcy
Adres serwisu: Marsdev.pl, ul. Brochowska 21/31, 52-019 Wrocław
Warunki gwarancji
1. Firma Marsdev.pl Sp. z o.o. zwana dalej Gwarantem zapewnia, że URZĄDZENIA, są wolne od wad konstrukcyjnych i materiałowych, które mogłyby naruszyć jego funkcjonalność.
2. Gwarant bezpłatnie usunie ewentualną niesprawność urządzenia, zgodnie z postanowieniami niniejszej gwarancji i pod warunkiem przedstawienia karty gwarancyjnej wraz z dowodem zakupu.
Dokonywanie zmian i skreśleń w karcie gwarancyjnej przez osoby nieupoważnione powoduje utratę uprawnień wynikających z niniejszej gwarancji. Usunięcie nalepki z numerem seryjnym powoduje utratę uprawnień wynikających z niniejszej gwarancji.
3. Okres gwarancji na urządzenie wynosi 12 miesiące, licząc od daty sprzedaży sprzętu, ale nie dłużej niż 36 miesięcy od daty produkcji umieszczonej na Produkcie. Akcesoria takie jak kable, akumulatory nie są objęte gwarancją.
4. Wady ujawnione w okresie gwarancji będą usuwane bezpłatnie w możliwie najkrótszym terminie nie przekraczającym 30 dni roboczych od przyjęcia urządzenia na serwis producenta. W przypadku braku części w serwisie producenta producent zastrzega sobie prawo do wydłużenia terminu naprawa o kolejne 30 dni roboczych.
5. Reklamujący zobowiązany jest zgłosić usterkę mailowo przez formularz kontaktowy albo na e-mail: sprzedaz@marsdev.pl 6. Usterka musi być zgłoszona do gwaranta lub serwisu nie później niż 14 dni od jej zaistnienia,
7. Sprzęt musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu (karton zabezpieczający urządzenie wraz z akcesoriami i z dołączoną kartą gwarancyjną z numerem seryjnym, w przeciwnym wypadku sprzęt nie zostanie naprawiony w ramach reklamacji a za każde uszkodzenie mechaniczne odpowiada klient.
8. Sprzęt nieodebrany z serwisu w ciągu 3 miesięcy od ukończenia naprawy przepada na rzecz serwisu.
9. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji (reklamacji sprawnego urządzenia lub gdy uszkodzenie powstało z winy klienta) zgłaszający reklamację zostanie obciążony kosztami ekspertyzy w kwocie 100 zł i kosztami odesłania towaru.
10. Gwarancja nie obejmuje:
1. Jakiegokolwiek używania sprzętu wykraczającego poza opis zakresu jego pracy;
2. Roszczeń z tytułu parametrów technicznych urządzenia, o ile są one zgodne z podanymi przez producenta w dokumentach; 3. Uszkodzeń powstałych z przyczyn zewnętrznych, np.: mechaniczne, uszkodzenia powstałe ze złej obsługi przez osobę obsługującą urządzenie, spowodowane zjawiskami atmosfery: zanieczyszczenia, zalania, przepięć, i tp;
4. Wadliwego działania nieautoryzowanego oprogramowania zainstalowanego na urządzeniu;
5. W przypadku, gdy naprawa gwarancyjna wymaga wymiany części, element wymieniony pozostaje własnością Gwaranta. Części użyte do wymiany mogą być innej marki o parametrach technicznych, co najmniej równoważnych.
11. Nabywca traci prawa gwarancyjne w przypadku zerwania plomb, tabliczki znamionowej z numerem seryjnym lub stwierdzenia przez serwis producenta dokonywania nieautoryzowanych napraw lub zmian konstrukcyjnych urządzenia \ nieautoryzowanego zmiany wersji systemu.
12. Gwarant może uchylić się od dotrzymania terminowości usługi gwarancyjnej, jeżeli zaistnieją nieprzewidziane okoliczności o charakterze siły wyższej np.: klęska żywiołowa, niepokoje społeczne itp.
13. Gwarant nie odpowiada za szkody i straty powstałe w wyniku niemożności korzystania z urządzenia będącego w naprawie.
14. Uprawnienia z tytułu gwarancji nie obejmują prawa kupującego do domagania się zwrotu utraconych korzyści w związku z wadami urządzenia.
15. Gwarant nie odpowiada za szkody powstałe w wyniku utraty danych na nośnikach magnetycznych.
16. Stosunek prawny pomiędzy nabywcą i Gwarantem regulowany jest wyłącznie postanowieniami niniejszej gwarancji. Dalej idące roszczenia odszkodowawcze są wyłączone chyba, że wynikają one z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa.
17. Gwarancja niniejsza ma charakter uzupełniający w stosunku do uprawnień nabywcy przysługujących wobec sprzedawcy. Gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień nabywcy wynikających z niezgodności towaru z umową.
Wszelkie pytania prosimy wysyłać pocztą elektroniczną na adres: sprzedaz@marsdev.pl
Karta użytkownika
1.Imię i Nazwisko |
|
2. Numer telefonu kontaktowego |
|
Kod pocztowy |
|
||
Dokładny adres reklamującego |
|
||||||
Model |
|
Akcesoria |
|
||||
Sprzedawca |
|
Telefon kont. |
|
Kod pocztowy |
|
||
|
Numer seryjny |
||||||
Data sprzedaży |
|
Faktura/Paragon nr |
|
||||
Prosimy o dokładne wypełnienie karty gwarancyjnej
Karta gwarancyjna
Data wysyłki do serwisu |
Opis usterki |
Rezultat |
Data naprawy i opis |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Najczęściej zadawane pytania wraz z odpowiedziami na nie znajdą Państwo na naszej stronie pod linkiem: https://marsdev.pl/content/13-najczesciej-zadawane-pytania.